Jak pozycjonować sklep internetowy - skuteczne oraz przykłady i możliwości
Cała prawda o tym Jak pozycjonować sklep internetowy - skuteczne
Ponieważ tak wiele marek szuka sposobów na wyróżnienie się i konkurowanie na rynku, nigdy nie było tak ważne, aby mieć jasny plan dotyczący obecnego i przyszłego pozycjonowania marki. Czy planujesz uczynić swoją markę niezapomnianą? Niedawno napisałem artykuł o tym, jak e-commerce ogranicza ważność „Cybernetycznego poniedziałku”. Chociaż Cybernetyczny poniedziałek jest wciąż wielkim wydarzeniem, musimy się zgodzić, że siła e-commerce do skutecznego generowania przychodów nigdy nie była większa. Spójrz na wpływ, jaki potwór Amazon wywierał na konsumentów i przemysł detaliczny. Amazon jest teraz czymś więcej niż gigantycznym sprzedawcą online, to firma marketingowa, która zmienia sposób, w jaki konsumenci prowadzą badania, planuje i robi zakupy jak pozycjonować sklep internetowy. Wielu konsumentów wybiera Amazon zamiast Google jako pierwsze miejsce, w którym szukają produktu. Pomyśl o tym! Chociaż możesz nie być Amazonem, korzystanie z tej mocy jest kluczem do sukcesu Twojej firmy, a wykonanie poniższych kroków zapewni sukces Twojej działalności e-commerce. Gdzie stoi Twoja marka? Jednym z powodów, dla których lojalność wobec marki jest trudna do osiągnięcia i jest ona dziś obecna, jest to, że konsumenci są mądrzejsi i lepiej przygotowani, aby znaleźć oferty, które są najlepsze dla ich portfeli. Znajdują produkty, których potrzebują i chcą, często po niższej cenie. W przypadku przedsiębiorstw handlu elektronicznego ten nowo poinformowany konsument oznacza, że konkurencja jest zacięta. Ale to nie znaczy, że nie możesz pozycjonować swojej firmy, aby odnieść sukces i wygrać na tym rynku. Oznacza to po prostu, że musisz lepiej zrozumieć, gdzie dokładnie Twoja marka stoi w oczach konsumenta. Czy oni w ogóle wiedzą kim jesteś? Co ważniejsze… Kim jesteś? Jaka jest twoja strategia marki i jak odróżnia cię od paczki? Czy Twoja firma ma misję? Jaki problem rozwiązuje Twój produkt i co myślą o nim Twoi klienci? W idealnym świecie będziesz w stanie łatwo i bez zastanowienia odpowiedzieć na te pytania, ponieważ mają one zasadnicze znaczenie dla istnienia Twojej firmy online i Twojego sukcesu. Niestety wiele firm ma problemy z wyróżnieniem się na rynku. Jeśli masz problem z tym zróżnicowaniem, lepiej uwierz, że potencjalni klienci również będą mieli ten problem. Twoi klienci chcą, abyś się wyróżniał i wyróżniał. W tym momencie odgrywa rolę pozycjonowanie. Pozycjonowanie marki To, w jaki sposób pozycjonujesz się poprzez strategię marki, jest kluczowe dla pozyskiwania i utrzymywania klientów - informuje o kolejnych krokach, które powinieneś podjąć, zanim pomyślisz o jakichkolwiek innych częściach swojej działalności, od marketingu po sprzedaż. Po ustaleniu, gdzie chcesz być pozycjonowany, zacznij budować strategię marki w celu skutecznego przeprojektowania e-commerce. Skuteczne strategie marki mogą obejmować zerowanie z unikalną propozycją sprzedaży lub personalizowanie doświadczenia klienta wśród. Przeanalizujmy te dwie strategie bardziej szczegółowo: Twoja wyjątkowa propozycja sprzedaży odróżnia Twoją markę od konkurencji i powinna wyróżniać coś wyjątkowego w Twojej firmie i produkcie. Chodzi o to, aby nie konkurować w zatłoczonej przestrzeni. Wyróżnij się i spraw, aby przyszli do Ciebie potencjalni klienci, oferując coś tak wyjątkowego, że chcą wrócić. To twój ulubiony punkt. Personalizacja obsługi klienta to kolejny przykład strategii marki, która pomaga pozyskiwać i zatrzymywać klientów. Dopasuj swój produkt i markę bliżej klienta, dając mu dokładnie to, czego chcą, na podstawie tego, co lubią i kim są. Dopasowanie swojej tożsamości do ich oznacza, że zmiażdżyłeś swoją markę produktu.